Návod
facebook facebook instagram instagram linkedin linkedin

Dítě se specifickými vzdělávacími potřebami (SPU, SPUCH...) v MŠ a na ZŠ


Témata:

 

  • včasná diagnostika a včasná intervence jako východisko pro práci s dítětem se specifickými vzdělávacími potřebami a s rodiči
  • základní pojmy a teoretické vědomosti o problematice specifických poruch učení a chování 
  • diagnostika SPUCH, odlišnosti specifických poruch chování (SPCH) od specifických poruch učení (SPU) – kritéria pro diagnostiku SPU 
  • specifické poruchy učení, ADHD, ADD, hyperkinetický syndrom, vztah mezi specifickými poruchami učení a syndromem školní neúspěšnosti –    objasnění symptomatologie těchto poruch
  • reedukace, metody práce u dětí se SPU – informace o možnostech a metodách nápravné práce
  • přehled metodických a pracovních materiálů a reedukačních pomůcek vhodných pro reedukaci SPUCH
  • prevence vzniku poruch učení u dětí, spolupráce rodiny
  • úprava klasifikace, tvorba IVP, PLPP, specifikace cílů
  • diskuse a rozbor příkladů z praxe

Cílová skupina: 

 

Učitelé MŠ a ZŠ 

 

Informace ke kurzu

Anotace:

Vzdělávací program seznámí účastníky se základní terminologií týkající se specifických vývojových poruch učení (SPU) a chování (SPUCH) a s jejich příčinami. Představí nejčastěji se vyskytující i méně časté poruchy učení a také formy zajištění specifických vzdělávacích potřeb. Osvojí si řadu poznatků a praktických postupů v oblasti pedagogické diagnostiky, které budou moci zařadit do své praxe. Seznámí se s možnostmi včasné diagnostiky, její aplikací do výuky a se speciky práce s výše zmíněnou skupinou dětí.

Cílová skupina: Učitelé MŠ a ZŠ
Poznámka:
Kapacita:20/25
Časová dotace:8 hodin
Číslo kurzu: 41
Lektor: Mgr. Světlana Drábová
Cena: 1 390 Kč
Termín konání: 29. 11. 2024 09:00 - 15:30
Termín ukončení: 29. 11. 2024
Místo konání: Lípová 651/9, 415 01 Teplice
PPP Teplice, Lípová 9

Pro přihlášení ke školení je potřeba se přihlásit

Spolupráce
Spolupráce
Spolupráce
Spolupráce